soliga söndag!

det är jättefint väder ute, men kallt som fan. om det bara var lite varmare skulle jag gå ut och lägga mig och glassa i solen direkt, men moder natur har tydligen en annan vilja, kyla MEN dock klart väder.

Fortsatt kyligt

Nordvästvinden avtar alltmer i fjällen och snöbyarna blir allt färre. I norra Norrland växlande molnighet och lokala snöbyar, men längre söderut i landet mest soligt, men fortsatt kyligt. Under dagen drar dessutom ett molnområde in i sydväst, framåt kvällen även regn och snö.image127


men om nu vädret verkar ha bestämmt sig för att vara freesing kallt så får man väl hitta på andra saker att göra.

har egentligen massor jag ska göra idag. har prickat av 2 punkter på min dag-lista tror jag. promenad och kolla en läxa.

sara och hennes familj kommer hit ikväll:) det ska bli kul.





kanske ska gå ut och hoppa lite studsmatta?!




<3 idag är det den 8/4. idag har jag och micke varit tillsammans i 1 år och en månad. det är ganska lång tid:) kanske inte så lång tid om man gämför med mina föräldrar (dom hade faktis sin förlovningsdag igår, tror det var 1985, sen gifte dom sig kanske 4 år senare), men för oss:) <3



jag hr kollat mig i spegeln (faktis;P) och har insett att min högra sida (ansiktet) är mycket snyggare än min vänstra. enligt mig iaf. man är väldigt olika frå sida till sida. om man skulle ta ett kort och klippa mitt itu, och sedan para ihop 2 höger och 2 vänstersidor med varandra, skulle det se ut som en helt annan männsiska, (i mitt fall säkert som en alien) , det är lite kul att man ser så olika ut. kanske därför man ger ibland när man e på dåligt humör, jag vakna på fel sida idag, man kanske vakna på den mindre snygga sidan. vem vet?
vilken är din snyggaste sida?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback