snap

det säger bara "snap", som när man knäpper med fingrarna .  har aldrig känns mig så "tokgalen" förut. som typ på film, när någon får ett utbrott, blir helt tokig och börjar kasta möbler.

nästan så, fast jag hade bara ett diadem som jag sula i väggen så det gick av. böcker åkte i golvet, men sen blev det inge mer "förstörelse", eller det beror ju på vad som ingår i ordet förstörelse.

jag har nog aldrig varit så frustrerad, så "tvungen" att göra någonting. om jag kunnat se mig själv skulle jag nog kallat henne psyko. vet inte riktigt vad som hände, men några saker som utlöste allt annat från så lång tid som borde vart glömt.

jag vet inte riktgt vad jag gjorde, allt kändes så skumt på något sätt. typ overkligt, kändes nästan som att det inte va jag som satt där på golvet, utan någonannan, eller för länge länge sedan. som borde gått bort nu.


nej jag vet inte, får psykoterapera mig själv, som jag brukar , kanske därför jag skriver, för att göra allt klarare. försöka få svar som inte verkar finnas.


jag vet inte. det bara blev så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback