sköna dag

gick upp ganska tidigt, kl 8. och tänkta vafan, så gick jag ut på en liten morgonprommenad:) va superskönt, rensade huvet, fast det blåste dock ganska mycket, men man blir varm efter ett tag. tog 3 kvart, plockade med mig lite tussilago på hemvägen. härligt!
image116
har skrivit lite på religionen, eller en 4:e dels fråga, men lite iaf:P

mamma har suttigt och kollat på utbildningar åt mig, vi har hittat lite vi ska söka på sedan. känns som det löser sig lite nu:) och så har jag världens goaste föräldrar, om är ett sånt stort stöd för mig, stöttar och det är så skönt att de att de verkligen menar det när de säger att jag kan bli vad jag vill och att jag kommer att lyckas till 100% på det jg vill gör. tack:)

håller på att laga soppa nu, kyklingsoppa med en prickigkorvmacka till frukost/lunch:)


en vecka kvar till du kommer hem, du är mycket saknad älskling!

på söndag kommer sara å familj hit, ska bli kul:) hoppas att hon kunde komma!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback