shoppa?

hittade en tröja som jag tycker är fin, lite slapp men sommrig.
image168

jag är grymt shoppasugen! skulle så jävla gärna åka in,
kanske bara till haninge och gå runt och kolla och köpa.
fast det är ju röd dag idag :S då är väl det mesta stängt?

jag skule vilja vinna en miljon bara att kunna
shoppa för. fan vad kul det skulle vara.
inte för det är så stor risk men man kan ju
drömma. som de i top model, de skulle plocka
på sig så mycket kläder de kunde, den som
plockade mest fick allt. jag skulle ha länsat alla
hyllor, ofta man bryr sig om vad man tar, speciellt
om man bara har fem minuter.



har verkligen tröttnat på att hosta nu, vet att det
låter tjatigt, men det är jobbigt som fan. känns
också som man väcker hela huset.



jaja, hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback