shopoholic

va i haninge med micke idag, köpte lite saker, två par skor, ett skärp, en tröja, dove-lotion och ögonbryns-fix.
tog bilder på det. 

image169


de här vita skorna ska jag nog ha på min student, jag tycker dom är jätte fina! kosta bara 340 kr på din sko, värsta kapet:P

jag tycker dom verkligen va finaimage171,
fast dom är rätt små, men tog en storlek mindre för dom i min "vanliga" storlek satt löst vid sidorna. så man får väl försdöka gå in dom lite:P














dom här skorna ska jag ha som vanliga skor, typ till vardags och i skolan och sånt, dom är så jävla sköna! världens skönaste skor, och inte helt fula:)

image172



micke köpte faktis en rosa tröja, han passar faktis jätte bra i den:)image173självklart tog jag ett kort på den med:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback