sen kväll med erika

kom precis hem. pappa hemtade mig i ösmo ,snälllis:)

känner mig lite lätt dragen, eller jag är ju hyfsat nykter, men lite seg kanske:P

har vart en toppen kväll, massa kul människor, träffa några som jag träffa hos carro i midsommar, det va kul:) va skönt att träffa kul folk och dricka god dricka:) mums! haha satan va kul vi hade på pizza hut! jag, frida, sara, linda och vinnar tjejerna (dom vann matlagningstävlingen i hela sverige!) käka mat och drack lite vin, aha jag tror att servitrisen va lite kåta på oss:P

skit dåligt är att micke är i lapp-sverige så jag inte kan gå och pussa på han. det suger. seriöst, jag vill ha han nu!


fick jätte gulliga sms av han, man blir lite knäsvag faktis, fortfarande efter mer än ett år, ååååh blää vad jag saknar han!

men nu ska jag nog sova, berättar mer om kvällen imorron. kyss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback