rör mig idag, och du dör

 ... har jag kännt hela dagen:P hade för första gången i mitt långa liv ett par vita byxor på mig. allt som ka ge fläckar, smuttsa ner och vidare har jag hållt mig på säkert avstånd från. torkat av alla stolar innan jag satt mig (för säkerhets skull) och den som råkat sparka till mig med foten (inget emot dig frida darling) har fått en liten ilsken förtvivlad blick:P

men man vill ju inte se ut som en jävla dalmatin hund när man kommer hem.
jag håller verkligen med, vitt ÄR farligt :P


har varit på ganska bra humör hela dagen, tessan sa så fort hon såg mig: har du varit utomland? jag: nej, jag har bara använt Dove. (utan att försöka göra reklam kan jag säga att man inte ser vara sig gul eller orange med den, helt underbar!)
Try this at home. image129

det är faktis flera stycken som har beundat min vakra färg idag haha:P



satt och prata med Lottie efter skolan och på bussen, en väldigt trevligt tjej i min klass:) fast dom flesta är faktis snälla:)

har ju grupparbete, min grupp (jag, alex, frida och jennie) har värsta bra iden, eller får ju se hur det går, men spelar inge roll, för det känns så kul iaf! bara just det är värt det:)

fick tillbaka hur vå fått på seminariegrejjen, fick vg, och är  nöjd:)  när prata inte är min starka sida, och ännu mindra att lägg sig i andras diskutionen, (altså prata när man inte behöver). det stog bara possetivt på min lapp, e lite förvånad brukar stå iaf nått dåligt, men ingenting:) 

jag och frida åkte till skolan kl 9 idag, och hurtiga som vi är gick vi ut på en liten promme, stolt!:) sen gick vi till syon och fixa ansökningslappar och prata lite. har man det löst.

glad dag!

förutom när jg fick en mössa sulad i ansiktet så fort jag öppa dörren, även ast lillebror trodde jag var fredrik. men men , ska inte sura, han har ju sagt förlåt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback