piercing?

funderar på att ta ut min läpp-piercing jag har. men det skulle ju va kul att ersätta den med en ny..

men vad? har tre rolig alternativ, naveln, tungan eller kanske bröstvårta?
naveln känns nästan lite fjortis, eller något som man inte ska göra när man är i min "gamla" ålder..
tungan skulle väl va lite kul, men har en kompis som ska ta det snart tror jag, blir det lite för mycket härmas då?
i nippelsen kom jag på bara för det är ju lite mer ovanligt, haha, nej men skulle mest va en kul grej:P

om jag skulle göra något av de tre, vad ska jag ta tycker du?
eller har du ett annat förslag?

Kommentarer
Postat av: emma

uch nej bort med alla pearcingar..
man ser så mkt sötare ut utan...
kysshej

Postat av: emma

nej uch ta ut alla pearcingar..
man ser så mkt sötare ut utans massa metal i sig
kysshej

2007-04-22 @ 12:12:34
URL: http://icaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback