perfekt match

har kollat lite, eller snokat kanske, sneeki sneeki (Mr. Deeds) occh luskat reda på att vår aldeless egna frida har en självfrände. satt och kolla lite pa, och fick se att dom skirver på exakt samma sätt! lite ballt tyckte jag, samma stil, samma mängd utrpostecken;P haha
nej men frida, han vore ju perfa:) du kommer ju med säkerthet få rosor:Ptihi
image130
sitter här med min kopp te (som jag har börjat dricka ovanligt mycke av), tee passar nästan till allt.
och eftersom jag verkligen inte tål kaffe
(har försökt lära mig dricka, många gånger,
men nu ger jag upp ett tag
) så te är ju helt perfa:)
kanske inte så bra för tänderna om man har så
mycket honung i som jag har, men gott är det:)



var länge sedan jag jorde ett kollage av något slag,
blir nog kanske något senare, om jag hittar bra och
fina saker:)
kanske skor är dagens ämne?


ska nog ringa min mike snart tror jag:) saknar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback