PÅSKÄGG

gick ut en liten snabb prommis nu på morgonen, som igår, fast gick inte alls långt idag, kanske tog en kvart bara. men det är skönt att komma ut:)

vi har precis vart ute och letat fram påskäggen (johan och jag gömde dom i år), sen satt vi ute vid bordet och myste i solen:) katt-Svea satt i mitt knä, och satan vad hon fäller just nu! hon har lite halvlångt hår och det klistrar sig fast i kläderna. fick ta rullen och rulla av mig allt hår sen:P

vi ska nog måla lite ägg sen, fast dom brukar inte bli så snygga, verkligen inte som dom här:Pimage120

men man får försöka måla så fint man kan:)

ska jobba lite religion tänkte jag, ska börja på fråga 5. runt 10 sidor på 4 frågor, ska man behöva skriva så mycket? man behöver ju typ det, det går typ inte att få ner ordentliga svart på mindre. lååååång tid tar det. bäst att börja.


Glad Påsk kanske man ska säga:)
image122
jag kommer ihåg när jag var liten och vi va och hälsade på evelina i skåne, och deras granne hade massa små söta kycklingar! gud vad jag ville t med några hem:P fast det fick jag inte, även fast jag sa att jag kunde ha den i mitt knä hela resan hem.

det här lovet är snart slut, och egentligen har jag inte gjort så mycket alls, men ändå har jag inte hunnit med någonting heller. lite konstigt eftersom jag haft så mycket tid till att göra t ex läxor, och allt möjligt. känner mig bara så trött, skulle hellst av allt bara lägga mig i soffan oh kolla på någon riktigt jävla lång film och bara inte tänka på allt jag egentligen borde göra.

men vad har jag gjort på lovet då?

  • X fredag: var ledig från skolan. sa hej då till micke som åkte till abisko. va hemma med familjen tror jag.
  • X lördag: åkte till stan med linda, carro, frida, sara och heidi. käka på pizza hut gick ut på Claras :)
  • X söndag: va bara hemma. ute och sprang.
  • X måndag: åkte till arlanda 06.00. lämna av håkan som åkte till japan:( gick i stan med mamma hela dagen, åkte till kista, gick på möte på kvällen.
  • X tisdag: tog fästingspruta:/  ute och sprang lite. kolla på världen bästa Desperate Housewifes avsnitt!
  • X onsdag: städning, hela nederväningen flyttades om. tömde håkans rum:/ top model.
  • X torsdag: fick damp-attack. kolla på criminal programs på kvällen.
  • X fredag:  morgonprommis. läste i min bok. inget speciellt gjordes.
  • / lördag: ute och gömt påskägg, som vi leta upp. ska göra klart religioen, och plugga psykologi är dagens att göra. städa mitt rum lite, och måste kolla mer på högskolor.
  • söndag: sara och familj kommer hit:)
  • måndag: ingen aning om vad som ska göras.


nu ska jag försöka jobba på religionen så någonting blir gjort! hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback