outfit?

jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha för kläder imorron.

antingen ett par vita byxor från Gina T med kanske en korall färgad t-shirt med silvermönster på eller en långärmad. funderade på min långa gråa tröja men är inte så sugen på den.
tyvär går det inte att kopiera bilder från gina, så kan inte lägga upp på de. (det går säkert, men jag är inte så teknisk av mig:P)
annars tänkte jag kanske ha mina city-shorts men nu blev det ju snö, så vet inte om det känns rätt.


om det var sol och skit varmt imorgon skulle jag ha mitt röda linne. me like that:)
men det kommer troligtvis vara lite för kallt för linne, fast man kan ju ha någon tröja över, jag får se lite.
image74
har ju ioförsig en klänning jag inte haft än. men det känner jag inte alls för. 
vilka problem jag har va?:P
                  
                                           nej man kanske skulle läsa lite? en ny bok eller psykologi?                                                                               

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja gör det!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback