nej nej nej

jag orkar inte mer, orkar inte mer, jag orkar inte mer, orkar inte mer .... bla bla bla hostäckel

känner mig väldigt djupt inne i en tycka-synd-om-mig-period just nu. och så är det ju, när man väl börjat tycka synd, hittar man bara mer och mer fel att klaga över. som, jag måsta börja träna nu, seriöst, vill jag sitta inne hela sommaren eller? måste det vara så dyrt att plastikoperera sig? därför ska jag bli rik.

nej jag vet att jag borde ge mig nu, men det finns så mycket fel man vill berätta om, kanske för man vill att andra ska veta att man inte tror att man är skitsnygg, att man vet om den stora näsan, eller den hängiga rumpan. det känns mer ok när andra vet om att man själv är medveten om sina brister.

typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback