nej jag orkar inte

sitter lite med religionen, fast ar inte gjort nåt direkt, ligger på fråga 2.. jätte starkt jobbat idag.
vet inte om jag ska gå oh läga mig och läsa lite psykologi istället, har så ont i nacken att et gör ont när man sitter för då spänner man sig.

jag måste komma ihåg att vattna min blomma i mitt rum, den börjar se lite hängig ut:S


vi har fått kontakt med håkan nu, han har varit och handlat massa grejer, som mat, tallrikar, glas, kastruller och sådant:)

han har en resedagbok för er som vill läsa, ast han har inte börjat skriva i den ännu så mycket :
http://www.travelpod.com/members/admkenshin

kommer nog stå om japan, och hur han lever, och massa roligt i den sen:)
det känns konstigt att det är så långt borta:s


nej ryggen och nacken värker, jag måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback