morgon

har vart ute lite och läst. först gått igenom litepsykologi, försökt gjort lite sammanfattning som jag alltid gör, fast orkade inte göra igenom hela kapitlet som vi ska kunna, men lite mer än hälften iaf.
sen bytte jag om till min bikini och la mig och läst i min bok, fast han inte ligga så länge innan molnen kom fram.

jag har verkligen humör efter väder, när det är soligt kan jag va hur glad som hellst, och så fort moln kommer fram blir ja på dåligt humör.

vet inte om jag ska åka med dom till nynäs, skulle behöva köra men det tänker jag fan göra om alla ska åka med. okej mamma pappa och johan men inga andra.

måste dom hålla på i mitt rum? jag skiter väl i om jag kan ha tv för det kommer jag ändå inte ha. det är bara helt onödigt. jag blir så irriterad. UT!


tror jag fan ska gå ut lite och gå. brukar lugna nerverna lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback