min!

kommer du ihåg när man var liten? och det var kaos om alla grejer, då menar jag mellan syskon. alla skulle ha allt samtidigt, och mina föräldrar kan inte haft det lätt:P haha pluss massa dagbarn i huset, eller för det mesta var det sara och pontus, men iaf:)

nu är det inte direkt likadant, men det är fortfarande "bråk" om vad som är ens eget och vad man kan dela. fast det handlar nog inte om lego eller klossar nu för tiden. alla har någonting som de håller extra hårt om, någonting de inte vill dela med någon.

jag har själv lite saker jag vill ha för mig själv, fast en del saker får ingen ens kolla på medan andra saker kan tillåtas "lekas" med då och då. men det är fortfarande ens eget, och det visar man då och då så någon inte ska komma och glömma bort det, och i värsta fall kanske sno ens eget.
jag lovar att du har någonting som du inte vill dela med någon, eller hur?


har iaf läst igenom psykoloin en gång, ka det inte men nu har jag trampat på starten iaf. känner mig inte direkt duktig iallafall men det kanske kommer?

det är läskigt tomt i vårt hus nu, känns som man e glömd kvar när alla andra åkt ivåg, som när man var liten och tappa bort sig.


nu måste ja nog gå ner och hämta min blomma, innan den drunknar, här har vi bara extrema val :P törsta ihjäl eller drunkna vad skulle du välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback