mer plugg

tänkte sätta mig med religionen igen. ligger "iaf" på fråga 4 nu.. jätte snabbt går det:P men egentligen är det gansla intressant, man lär sig väldigt mycket om andras kulturer, och det kan ju va bra aom man möter en talliban ute på stan:P

vet inte om jag ska fortsätta med religionen eller sätta mig ute i solen med psykoloin, har så fruktnsvärt mycket kvar,.. på båda.. fast psykologin är nog viktigast.. hmm


hade ett ganska långt och trevligt samtal med Micke förut:) jag gick in i mitt rum och kollade på mobilen (något jag gör väldigt ofta nu för tiden) och såg att han hade precis ringt. skulle precis gå och ringa upp när johan kom in med hem telen:) dom hade typ snöstorm där uppe nu, är ganska svårt att tänka sig när man kollar ut enom fönstret på en klart solig dag, men dom behövde inte jobba idag iaf.. vet inte om det kanske är så roligt eftersom dom egentligen åkte upp för att jobba , men men:P han hade åkt snowboard igår, man bli lite sugen på att prova någongång, (även fast man är klart medveten om att man kommer sluta med hundra blåmärken och ett skadat ego), men det skulle va kul.
image117

en anledning till att jag kollar min mobil är att jag då och då får så himla goa sms, en del korta, en del långa. men alla lika uppskattade! en del blir man helt överväldigad av, tack älskling:)


kanske ska gå ner och bada med johan senare idag:P :S har en känsla av att det inte är 21'C som johan sa, kanske va det bara en liten lögn för att få ner mig till vattnet, jag tror:P

hmm religion eller psykologi?

ska försöka se hur länge jag orkar sitta inne, annars blir det ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback