klaustrfobi

jag klarar inte av när micke mosar ner ett täcke runt mitt huvud (inte över, han försöker inte kill me), ibland får jag nästan panik, usch, nej jag vet inte varför, känns så jobbigt:P haha men jag klarar av att vara i hyfsat trånga utrymmen iaf, fast skulle aldrig kunna vara grottklättrare, typ som i filmen Instängd, äckligaste filmen jag vet. jag kanske har täckstrofobi?

micke sover, johan spelar call of duty, pappa kollar på formel1. det betyder att det är omöjligt att få kontakt med någon av dem, så jag får väl sitta och prata med mig själv:P

funderar på vad jag ska ta till frukost?
knäckismacka+te?
mjölk&flingor med banan och russin?


image162                


en tallrik med flingor?          image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback