jobbigt

har skrivit lite på religionen nu, fast ligger fortfarane på fråga två, men men

har pratat me håkan:) jag och mamma har försökt få skype att funka tog as lång tid:P men det gick tillslut, fast nu sover han nog. klockan är ju ungefär 7 på kvällen hos han nu, och han hade inte sovit på närmare 30 timmar, kan väl förstå att han är lite trött:P

mamma kom  preics och sa att ja måste vattna min blomma, att den kanske höll på att dö:P ops!

johan ska ta fästingsprut idag, han och mamma ska åka vid typ 3, fast bara till ömso. men sen kom mamma på den härliga iden att då kunde ju jag OCKSÅ  ta en spruta, tack mamma:P "jag riktigt längtar"

känner mig lite stressad, vaknade med en sten i magen kändes det som, men jag får skylla mig själv för att jag skjutit upp alla läxor, som man bäddar får man ligga, så är det för alla.

men hetsa inte upp dig igen, förlåt då. jag har verkligen inte sagt att jag är så bra på att förstå. men du vet väl själv hur det blir när man försökt att förklara något och det missuppfattas? eller. det är inte bara jag som har lagt mig i saker som inte jag har med att göra, det är så man gör för dom man bryr sig om, det har du visat själv.
grejjen var den att det inte har snackats skit från henne mot dig på långe, för eftersom jag är med henne borde jag veta om hon sagt någonting. inget elakt skit som är meningen att förstöra, varför skulle det? du har inte gjort någonting heller på länge. därför jag inte förstår vad det är som hon nu gör hela tiden, för det verkar ju vara massor. ett glatt leende blir till ,ett hånleende, vafan, får man inte ens försöka vara trevlig.

jag ville bara att du skulle förstå att det är nerlagt, och inte tro att det är massa baktankar med allt hon gör. du behöver inte acceptera henne, klart du får tycka illa, men du behöver ju inte misstolka saker med flit, för det känns så ibland. när man tagit mod till att bata ge som kanske ett litet leende får får man skit tillbaka.

du behöver inte ens bry dig om  vad jag skriver, vi kan skylla på att jag inte har mycke till liv så jag blir engagerad i andras. så om det låter cp så skit i det.
jaja vafan hej<3


nej jag tror jag ska gå och vattna min vissnande blomma, kan ju försöka göra så någon får ett bra liv iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback