jag vill ha

micke här för nästan alltid såhär inpå kvällstimmarna vill man ju "umgås", eller som Sara säger, man är lite "pilsk".
jag känner mig fortfarande lite rädd för min fina present jag fick innan han åkte upp till lappSverige i två vekor så jag får väl hålla mig. undrar om den lyser i mörker?

haha:P

top model va ju helt konstigt, eller va genomlook över hur alla åkt ut m.m. jag vill ju se nya tagningar, inte gammalt som man redan sett.

nej har precis duschat, så väntar på att lotionen ska åka in i skinnet så inte lakanen blir kladdiga.


DAGENS TANKE
Att vara uppriktig trots att det kan såra
kan ibland rädda en tynande vänskap


nej gonatt folket!

Kommentarer
Postat av: carro

Haha, jag ska nog också protestera imorn då och ha klänning. hihi

Postat av: Crazypill

ja trööök med genomgången på TopModel, we want real stuff! =)

2007-04-12 @ 06:28:51
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback