JAG ÄR TILLBAKA!

nu har jag äntligen tagit mig tid at sätta mig vid min käre gamle vän datan igen. abstinens att vara utan den en dag?
nja kanske inte, har haft rätt mycket att sysselsätta mig med:)

andra dagen i skolan och jag tycker det känns som fredag. kanske för alla studentskivor som planeras? jag och frida ska iaf gå på fredrikas studentskiva nästan onsdag (25/4) , pigg man kommer vara dagen efter.

idag började första dagen med mulet väder, skit  tycker jag, ännu mer fan att det ska regna (snöa?) senare i veckan, om du gör det kommer jag hämnas moder jord!

eftersom UGLY BETTY börjar idag bölev det ingen träning:P fast jag tog en snabb runda ute i en halvtimme, hälften gick, hälften sprang. kändes skumt att springa "gamla" slingan, där jag sprang när jag gick i 6-9:an. kommer ihåg fasan när man var tvungen att springa hela, men nu gick det med galans.
image135 vår allas egna Bettyimage136


efteråt är det såklart DESPERATE HOUSEWIFES, fan för alla hockey+fotboll som uppehållt det förut.

jag och frida har fått tillbaka vårt projekt, vi har några saker vi ska fixa till, men det ska vi göra klart imorgon, egentligen inget svårt, skönt när man är klar:)

kul (och lite ovanligt) att prata med dig :)


usch och fy vad fyla mina blomsterarrangemang blev, hemskt och usch, ve och fasa. haha men jag får försöka få pluss på provet nästa vecka.


tänk om mina ansökningar har försvunnit nu? dumma mig som har ett minne som en gammal och döende guldfisk!


ska försöka få upp micke ur sängen (ja, det är där man hamnar när man kommer hem) så vi kan sätta oss och kolla på ugly. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback