illamående

jag har suttigt här vi datan ett tag nu, men börjar må lite ila, vet inte riktigt vaför, men ska nog gå och lägga mig i soffan eller nått :/ usch!

försöker hitta svaret på fråga 7 på religionen, men antinen har hn hittat på fråan eller så finns det väldigt lite svar, eller så är jag helt dum i huvet och fattar inte hur man letar fakta. har hittat lite, men inte nog för att skriva hela frågan. klart man kan hitta på lite själv, men vill ju ha lite mer "kött på benen".

det är faktis rätt städat hos oss nu, mamma har varit jätte duktig, pappa med, som har fixat lampos som slocknat, dragit el, och satt upp lite uttag och spotlights till köket. känns så skönt när det är typ rent, jag kan inte koppla av när det är stökigt, utan springer runt som ett cp och städar för livet. fast jag är bara så hemma, eller det kanske inte är så konstigt, men men.

nae det går inte längre, måste gå och lägga mig. för mycket godis kanske?


Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

Bloggen fyller 10 år i år i april. Jag har tagit fram information ang detta. Jag visste inte om att det funnits så länge så fort jag hörde talas om blogg öppnade jag en och det var förra året i december.

Postat av: icaerika

nemen vad trevligt:)

2007-04-08 @ 08:47:37
URL: http://icaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback