hemma efter lång dag

det först jag tänkt när jag kom till skolan va: jag vill hem. det sista jag tänkte i skolan va: jag vill hem.

har inte känt en sån stor inspiration idag kan man säga. kändes som allt gick dåligt och va tråkigt.

men nu är jag hemma iaf. fick skjutts av frida hem igen, hon är verkligen göör snäll :)


vad ska jag göra idag då?

  •  religionen - skriva om hedersmord, lite kort
  •  psykologi - drömtidning och nedskrivning av dröm
  •  gå ut en rpomenad? - om jag hinner
  • cykla - ett måste!
  • ringa älskling - måste prata med sötnosen:) alltid trevligt
  • prata med mamma - säga hur mycket pengar jag skulle behöva så hon kan sätta in på kortet
  • chilla och ta det lugnt

klart jag inte är arg på dig älskling, varför skulle jag vara? jag älskar dig jätte mycket, kyss och love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback