Gud måste ha mjäll

..... eftersom hela världen var alldeless vit imorse när jag vaknade.

vakna till vid 8 först, tog en snabb look ut genom mina "små fönster", reagera först inte, sen började hjärnan vakna till liv, va tvungen att kolla ut en gång till innan jag fatta att det va fullt med as bajs snö överallt.

lite skummt, hur vädrat kan ändras så snabbt, igår låg jag ute och solade i bikini, idag är min solplats helt vit och freesig kall.
jag och johan tog tillfället i akt och satte oss och kollade på Day After Tomorrow, ganska passande om man kollar ut på vårt väder just nu.


image128efter kollat på filmen ett tag så satte jag mig och cyklade lite,
kan ju göra någon nytta medan man bara kollar på film.
cykla faktis längre än jag brukar ,
(på träningscykel, så tekniskt sett sitter man ju bara på samma ställe)
 cykla i 50 minuter, sen slutade filmen och det blev tråikgt,
men kom iaf 1 mil och 8,5 km. lite duktigt iaf:)

gick ner för att duscha, ställe mig i duschen och tusen
kalla strålar kom emot mig, så är det när man bor på landet i villa,
om man inte sätter på elvärmen eller äldar, så är vattnet kallt.
blev en ovanligt snabb dusch.
men man känner sig ren iaf:P känns fräschare med kallt vatten,
konstigt men det tycker jag iaf:)

undrar vd som händer idag då. ska se om jag får tag i frida
å ifall vi hittar på något.

måste söka klart.

har slängt in en tvätt idag iaf, å hängt upp lite som låg i maskinen.


pratade med micke förut:) dom är lediga idag så idag ska dom åka snowboard och kanske skoter:P fast han har typ aldrig åkt snowboard och det fans inga lätta backar där, bara svåra, så han va lite orolig:P hoppas han inte bryter något, eller gör illa sig:/
man bli suger på att åckså åka skoter, verkar så kul! e lite avis:P


jaja, ska se om jag hittar några kläder att ta på mig, har bara morgonrock än så länge. 

usch vad jag fryser! mina händer är typ is! kanske inte så ovanligt, men nu är det extremt. 


 nu måste man ju planera om klädvägen, eftersom det är kallt och blött ute. lär va rätt mycket slask imorron. lite komiskt att jag la undan mina vinterskor igår, tänkte vafan det lär ju inte direkt bli nån mer snö:P men man ska tydligen aldrig säga aldrig.


DAGENS TANKE
Snöflingor är ett av naturens bräckligaste ting,
me se bara vad de kan göra när de håller ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback