God Morgon

har börjat få en sådan där trevlig hosta, som skramlar och låter så illa. det är kul

funderar om jag ska ta en liten morgonprommis eller inte, känner mig lite halvtrött sådär. men det är ju fint väder s kanske. kan ju ta lilla rundan eller nått, tar bara 10 -15 min.

toppa mitt hår lite igår, inte dirket så det syns men känns:)
har börjt bli allvarligt oroad över min frisyr på studenten. kommer nog inte ha någon alls. kän inte öra så mycket med mitt hår:/ det känns inte roligt alls

dagen göra idag då:

  • morgonpromenad
  • städa klart mitt rum
  • kolla igenom den läxan jag inte ens trodde vi hade, (men tydligen)
  • MÅSTE verkligen ta tag i psykologin! har ju en sammanfattning iaf:P men det är svårt=/
  • söka högskolor
  • religionen? eller har gjort så mycket jag kan. skit i det.
  • tvätta lite kläder.


nej nu ska jag nog gå ut lite:)
hittade den där sidan om sidorna:P men jag tror jag bara sparat hälften av mitt arbete, så finns no bara i skolan. ska åket dit tidigare på tisdag. smartast så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback