god jul

, gott nytt år, glad midsommar, glad påsk etc. ska väl klämma fram ett glad valborg eller vafan man säger också. tänkte att kunde ju lika bra passa på att önska alla glada dagar på året på samma gång, om det visar sig att man glömmer bort någondag. bara en tanke.

i protest mot hostan så tänker jag INTE hosta nästa gång jag känner att jag måste. hellre håller jag andan tills jag dör. nej nu är det krig, och jag tänker fan vinna detta battle.

micke och julia sitter och har match i hockeyspel, ska väl gå och heja så jag kan leka hockeysheerleader:P

kom på att jag inte haft en dagens tanke på ett tag, så ska väl klämma fram en.



DAGENS TANKE
Jag ägnar så mycket tid åt att tänka på hur jag inte vill bli och vad som inte får hända,
att jag glömmer vem jag är och vad som är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback