glassigt

jahapp så vart det molnigt igen. han iaf vara ute lite i solen idag:) man ser nästan att jag fåt lite färg, eller man kan ana:P

om en stund kommer sara och dom hit:)

har småstädat mitt rum lite, sen tänkte jag fixa klänningen, men har inte blivit så  än:P

ikväll kommer frida hem också:) dom har vart hos några släktingar tror jag, vi ska nog träffas imorgon:)

det är fullt med "solkatter" i vårt hus, vi har kommit fram till att det är en skäl på bordet, med massa mosaik plattos som speglas i solen:P det ser rätt coolt ut.

usch, mitt hår är så äckligt, fast kanske ara försöker göra en någorlunda frisyr så ser det lite snyggare ut.

ja känner mig lite illamående då och då. fattar inte riktigt varför:/ det är jobbigt.
ska nog dricka lite vatten ,jag kanske har vätske brist eller nått, är ju inte så duktigt på att ta något och dricka, glömmer hela tiden.


har läst ut min bok nu, tog kanske runt 6 dagar (460 sidor), ibland läser jag lite för fort tror jag, kanske inte är så konstigt att böckerna "flyger" iväg.

men men ska göra nått nu, vetefan vad men men . ops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback