fuck all snö

har börjar snöa igen, fast det smälter typ bort lite, men jag vill ha varmt, torrt och soligt. inte kallt, blött och molnigt.

har precis lagt på luren efter att ha pratat med fridilli (aka frida) efter "bara" 45 minuters snack, för då va hon tvungen att gå och äta. annars skulle det nog blivit längre:P e så kul

håller på och fixar en klänning, va nån pärlgrej som satt löst. e lite händig iallafall:)

jag saknar min mike. det känns verkligen som han är tusen mil bort (stämmer typ nästan). jag har märkt att jag fortfarande är lite mörkrädd, sov fan med en nattlämpa tänd inatt:P verkligen modigt! haha men sedan 3 år tillbaka har jag haft en rädsla för mörker. innan va jag inte ett dugg rädd, inte det minsta. sen bara blev det så.
nej jag vill att han ska komm ahem nu. fast han kommer hem denna vecka iaf:) om man tänker så så känns det mycket närmare. ska åka hem till han innan han är hemma så han blir glad:) tihi <3

nej ska fixa klart klänningen nu. sen ska jag vette fan, kanske läsa psykologin. mäste kunna allt på fredag. och httills har jag bara ett hum om vad det handlar om. känner igen när jag läser, men det fastnar inte i huvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback