ett till...

har läst lite i en bok ett tag nu. micke sover fortfarande, vil inte väcka han riktigt ännu. speciellt inte om jag hållt han vaken i natt.

jag pratade med frida förut, hon är också sjuk (känner mig lite skylldig, troligtvis jag som smittat) hon ska inte heller till linnea ikväll. vi skulle egentligen jobbat med projektet idag, men eftersom båda är sjuka ska vi försöka ta det imorron istället.

jag är orolig för attt mina betyg inte ska räcka till i sök efter högskola. har ju inte jätte dåliga, men inte jätte bra heller. om jag har tur kan jag kanske ligga i VG i de flesta, men det är hård konkurrens. jag ligger inte så bra till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo du ligger visst bra till klart att du kommer in sluta oroa dig!!!!

2007-04-30 @ 13:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback