en lördagskväll

inget party ikväll kan jag säga. blir hemma ms med familjen, undrar om det går någon bra film ikväll?

börjar känna mig lite dålig, antingen har jag bara ätit allt för mycket godis (blir lätt så över påsk) eller så håller jag på att få en av de välkända vårförkylningarna.

kanske ska köpa?----->
image124
har ont i halsen iaf, försökte ut och springa förut, men efter 10 minuter så orkade inte halsen mer så jag blv tvungen att gå resterande vägen hem.
men satte mig på träningscykeln en halvtimme, lite förkylning stoppar inte mig, man får bara hitta andra sätt!

jag ska försöa hålla en träningsdagbok, nu när jag har tänkt börja med mitt nya liv, (precis så som alla säger på våren) så ska jag försöka trappa upp konditionen. och vem vet när det kan va bra att kunna se över hur man ligger till. på latsidan eller överaktivsidan.

har kollat upp lite vad för olika aktiviteter jag har gjort nyligen. jag tycker det är roligt att kolla iaf:P

29/3 - jag och frida tog det första vårbadet!
30/3 - var ute på promenad 1 timme, sprang en kvart av tiden.
31/3 - gick ut på krogen, dvs  dansade för full rulle.
1/4 - ute och gick i 20 min, sprang sedan 30 min.
2/4 - gick runt med mamma i stan i ungefär 9 timmar, man blir trött!
3/4 - var ute och sprang en liten runda.
4/4 - storstäda hela huset, lyfta skåp, damsuga, allt möjligt. hela dagen, kanske 7 timmar höll vi på.
5/4 - vette fan vad jag gjort, e inte säker, men kan ha varit ute och gått/sprungit.
6/4 - en morgonpromenad på 3 kvart.
7/4 - idag, en kort morgonprommis, ute gick 20 min sprang 10 min. cykla på träningscykel 30 min.

kanske inte är så mycket för världen, men jag tror jag är duktig när jag läser det här iaf. sen har jag ju tagit igen allt med massa godis och snacks, men det behöver vi inte ta upp. det man inte tänker på, lider man inte av.

(när jag säger springa, menar jag i slow motion, springer så sakta så sakta:P, så kanske låter mer än vad det är).

kan säker gå om mig där jag kommer lunkande.

kanske har "sprungit" 5 gånger i mitt "nya" hälsosammare liv. en början, det är alltid något!


ska man kanske gå ner och duscha nudå.

image125



DAGENS TANKE:
"Om du tror att du vet allt
är du dåligt underrättad."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback