Dubbelpass

.. och mer träning lär det ju bli imorron, då kommer ju lappjävleln hem (nu får jag kalla han det efter två veckor där uppe haha :P) så blir nog inget ligga still höhö;) niiice längtar!:D

jag, frida och linnea bestämmde oss för att köra hårt idag, ett pass step up följt av ett friskispass, intensiv.

imorgon, kommer jag knappt kunna gå, sitta eller röra mig utan att en skön tränings smärta ilar igenom mig som en elektrisk ål. men det har väl sin charm, ska man träna ska det fan kännas!


jag har vart hur fin som hellst idag, måste ju öva på att va fin tills imorron när älskling kommer hem, jag har haft en fin klänning, vita leggings och vita ballerinas, håret var lockigt och halvt uppsatt med en klämma. sött!
blev lite förvånad är jessica (från paralellklassen) sa att hon suttit och kollat på mig och att jag va jätte fin:) coolt, är nästan överväldigad av alla posetiva komentarer idag, mer än jag kan räkna:)

hoppas jag kan va lika fin för älskling imorron!

sol som fan har det varit idag, sol=värme=glad erika!

fick skjutts hem av frida efter träningen, hon e allt jävla snäll den där flickan:) vi kom fram till det vi alltid vetat inners inne, faan vad vi är bra egentligen:P haha



om du gör illa henne igen så dödar jag dig, bara så att du vet. ingen tvekan, utan att blinka.



ja men nu ska jag ta mig svettiga bak ner i duschen, kan ju inte va ofräsch ;)



Kommentarer
Postat av: carro

Tack : ) Skönt med träning!

Postat av: Crazypill

jag måste med duscha... =)

2007-04-13 @ 13:20:17
URL: http://crazypill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback