dagen händelser

vaknade för nästan en timme sedan, ska försöka komma ihåg min urdåliga dröm, tror jag drömde någontingmmed att jag "faktis" hade typ superkrafter av något slag, kommer doch inte riktigt ihåg vilka, men fjärren i filmen click fanns med, det va lite skummt:P
får drömma mer imorron

det är faktis soligt väder, funderar på att gå ut och sätta mig på bänken utanför och läsa någonting, eller bara sätta mig i fönstret, får se.

kommer förmodligen åka till muskö senare, mamma är rätt smart, hon messa mig två gånger igår, fråga hur är det, och kommer ni hem idag? mamma jag HAR inga pengar på mobilen, jag kan inte svara:P ring istället:)

Linnea S fråga vad vi skulle göra på valborg, och att vi gärna fick komma på middag med alla eller vad det nu va:P får se hur det blir, men vet ju aldrig vad som kommer upp, men kul att bli frågad:)

vi har köpt biljetter till Sara, Lisa och Carro nu till vår studentskiva:) ska fråga om maddzan vill komma också, men måste nog skynda lite, fanns 100 styck eftersläpps, och det är ett hundratal i vår skola som tar studenten, alla får inte ens ta med en var sin. ska vi va i en barack eller?


just nu tror jag det är världens dåligaste program på tv, Amigo, finns det något värre?
stackars barn säger jag bara..


en riktigt god vitamindrink skulle inte sitta helt fel nu.
image140

om jag fick välja skulle jag te en jordgubbssmotie

image141Gör så här:

Mixa jordgubbarna med sockret.
Häll på mjölk och yoghurt och lägg i isbitar.
Mixa tills allt är blandat. Häll upp i höga glas.
Garnera med jordgubbar.

0,5 l
jordgubbar
2 msk
florsocker
1 dl
mjölk
2 dl
vaniljyoghurt


is



om du är sugen på mer recept på uppiggande drinkar, kolla in :

http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=showDocument&lintDocumentID=1822

annat gott man hittar på sidan:

image143image144image145image146image147image148image149image150image151



:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback