chilinötter och te?

bra mellanmål, eller kanske inte. men jag skulle nog kunna leva enbart på det:) (iaf en vecka)
image131
alldeles underbar dag i skolan, eller det va rätt kul iaf:)

dagens dag:

matten börja dagen med några väldigt svårtlästa uppgifter,
men jag lyckaades faktis göraa hela 2 , på en timme.
men det är ju matte C så är lite svårare, tycker jag.
geografin va kul, börja jobba med länder, vi fick välja,
ska gämföra ett rikt och ett fattigt land.
jag vill bo i Schweiz och va rik.
psykologin är alltid lika cp, vafan man kanske skulle
fatta något om läraren kunde förklara:P nej, istället
läser hon bara uppgiften och verkar tro att man kan allt.
jag kan faktis läsa själv, det är inte det som jag vill ha
hjälp med.
på lunchen satt lottie och tjata om skolan mat (fisk, potatis)
hela tiden. det va det godaste hon ätit och
frida, gå och ta lite fisk! :P haha (detta sades nog till frida ca 12 gånger) : men, nae jag äter inte fisk. :P

marknadsföringen jobbar vi i grupper som sagt. satt en stund och jobba, sen vart det ett mycket intressant samtal med de kära gruppmedlemmarna alex, jennie och frida. :) men jag tror nog att hon växer ifrån det med tiden.

religionen hade vi snacka im bibeln, jag prata rätt mycket, sen stanna jag, lottie och frida kvar och börja snacka först om lite arbeten vi gör, sen kom vi in på sekter och allt möjligt. det var väldigt intressant, vi kom fram till att vi kanske ska bilda en sekt, vi tre, och bli rika? precis som tom crouse. :P


jag ska försöka gå mer rak i ryggen, har nog blivit så krokig för jag hatar att vara längst bland dom man går med. men nu är det ju en ändring, så ska va "lång" igen:P

nu ska jag nog gå och dricka te:) besatt.


jippi micke kommer hem på fredag istället för på söndag! :D då har han vart borta i exakt 2 veckor. å vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback