candyman

har fastnat för christina aguileras låt candyman, den känns helt underbart glad och bra:! man blir faktis gladare av att höra den. försöker ladda ner men det går inte så fort direkt:/
om någon har den skulle jag bli väldigt tacksam om du kunde skicka:)

kommer jag någonsin hinna ut innan det blir mörkt?

nej nu vill jag verkligen ut, men ja vill så gärna ha bra musik först! annars blir det så jobbigt.

ska göra paj sedan, tror det blir ost&skinkpaj eller brockolipaj. man kan ju iaf hoppas att det smakar.


tog fästingspruta idag, känns iaf bra att ha tagit den, jag måste erkänna att jag nog fortfarande har kvar lite av min sprutskräck. va lite nervös, fast jag tror inte jag spände mig, men hon som tog sprutan sa det:P hmm konstigt det dära.


jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback