blommor och bin

jaja.. hmm... hihih.... tsss... gissa;)


idag hade vi blomster-prov. först hade vi ett skrivprov, tror att det gick hyfsat iaf, lär ju ha klarat det, om det blir å mycket högre får vi se. sen hade vi ett praktiskt prov efter, vi skulle göra ett blomsterarrangemang, en bordsdekoration .  Lany (blom-lärarn) kollade allas blomma när man ansåg sig vara klar, sen skrev han hur mycket "poäng" man fick. 6 olika kategorier, som hur bra man täckt oasisen, eller hur bra man följt linjer (ohja, det är mycket komplicerat än vad man tror), och 1 till 10 poäng på varje. , jag är ganska nöjd, fick 9 poäng på tre och på de andra tre fick jag 10. näst högsta och högsta är väl rätt bra?
vart lite missnöjd med några saker jag såg sedan, saker som kunde gjorts bättre, eller ändrat plats, men men :)

fridas blomma var asfin! :) hon ligger nog rätt bra till att kanske fått bäst poäng i klassen :) gratz!

snart ska jag och micke kolla på 300. har hört att den är bra så blir kul:)

image165


sket i att träna idag, linnea åkte hem, frida skulle inte träna, sen vet jag inte om jennifer eller nån skulle, men jag orkade verkligen inte åka dit själv, så blev inget idag. kanske imorron?


hade jätte ont i magen när jag skulle gå till tåget, höll på att spy typ 10 gånger, fattar inte varför den blir så ibland. usch säger jag bara.


men nu ska jag se vad som går på televisionen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback