bättre och dåligare

idag gick jag upp kl 05.30.
satte oss i bilen vid 6 och körde mot arlanda. flyget skulle egentligen gått kl 10 men det var försenat så det blev ett tidigare fyg, 09.10 istället.
det var sorgligt när du gick genom kollen och försvann. jag försökte hålla tårarna inne så gott det gick. det gick lite. vi satte oss och kollade ut över banorna och försköte gissa i vilket plan du satt i. sen när vi trodde du åkt så gick vi.
jag kan inte fatta att du ska va borta så länge, det har inte gått in än. vi får se hur det käns imorron.
jag älskar dig bror även om jag kanske inte sagt det, hoppas du får det bra där borta!

sen det lite roligare i dag då. jag och mamma åkte in till stan efter vi vart på arlanda, kom dit kanske vid 10. vi har gått i ffärer hela dagen, jag har köpt massor känns det som, iaf i mina fötter:P en "vanlig" klänning, e fin kläning(kanske ha på studenten), ett halternecklinne, ett par city-shorts, ett par VITA jeans(får se om jag vågar ha dom på mig), en t-skirt, ett par leggins, och en "hemlig" påse, på glitter fick man köoa denna hemliga påse för endast 24 kr, och sakerna där i var värda flera 100 kr:P haha va nog en del saker som va lite gamla, men vad begär man för 24 spänn! fick typ wtt skärp, några halsband, och lite små prylar. kul kul.

sen klockan halv 8 började mötet och det slutade kanske halv 9. sen åkte vi hem och vi va kanske hemma nångång över 10 på kvällen.

lång dag kan man säga.

usch micke ja saknar dig så!massa hjärtan till dig (lite gay men men :P)

ett till skit idag va att jag inte kunde åka hem till carro med sara och maddzan å ha filmkväll, efter som jag va i stan. skulle ju vart så kul:(



nej jag orkar inte, du försöker ju inte ens förstå vad man menar.



morgondagens att göra:
¤ ut och springa
¤ plugga religion och psykologi
¤ kratta eller nått skit i landet:P
¤ städa
¤ kolla högskolor igen
¤ vette fan vad jag mer ska göra, slåss kanske. akta



jaja, ska jag kanske dra mig till sängen å läsa lite i min bok, den e faktis ganska bra (skrev om den förut) :P

en sak till, ursäkta om jag stavar fel ibland, men det är bara för jag skriver så löst så datan missar ibland några bokstäver. orka ta ut sig i onödan:P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback