bäst i test

har den här helgen varit yoo!


okej nu kommer det säkert stå massor med gull i gull men de får ni ta:) (eller hoppa de närmaste raderna)

i fredags sluta vi pisstidigt efter ett cp prov (psykologilärarn har haft samma prov i 30 år skulle jag tro) , eftersom bilden var inställd "ovanligt" så sluta vi halv 12. jag som inte hade så mycket att göra tog en prommis ner till självaste nynäs centrum och ner till hamnen.  satt där och hungrade efter mat (orka inte äta luch i skolan, kul att va skälv) , men jag ska äl inte klaga, hade ju ett päron och äpple jävel att äta:P

sen ringde micke och sa att de han med 20 över 12 tåget!
jag gick till bussen börja färden mot ösmo the getto för att möta micke vi tåget. fick lite sällskap med Nas och sen var det min tur att gå av. sprang in till ica och köpte en banan, ett äckelbarn blockera toan så fick gått gå och hålla mig.

jag kan inte beskriva hur det kändes när jag fick se micke komma gåendes där längs perrongen. super härligt, kändes som man träffade någon man inte sett på evigheter, en främling men ändå inte. :P

i pussades, kramades och kysstes hela tiden, oooou ;) 
spela lite fotboll, kaste lite freespie (hur fan stavas det?)  gick en prommis, duscha och mycket mer som jag behäller för mig själv, altså bara massa snusk. och sånt vill ni nog inte höra , haha:P

vaknade brevid i lördags han kändes helt underbart, haha vi har typ "turats om" att hålla om varandra, som i pass.

vi va ute och lekte lite, jag skulle ställa upp en solstol, det gick inte så bra. slutade med att jag trodde jag lyckats och precis då fäller stoljävlen ihop sig, med mitt finger kvar emellan järn stängerna. satt fast som en blodigen gjorde stolen, slutade med att fick bända upp den. då gjorde fingret ganska ont vid det laget. ontontont.

på kvällen bjöd micke mig på en myskväll, vi åkte in till stan, gick runt lite i det härliga vårvädret, gick och åt, ch sedan på bio. skit bra film, Wild Hogs, värd att se. grymt kul! fast jag missade nog lite, men om inte vakterna kommit ut och kollat ibland (misstänkt?) så skulle jag nog missat mer.
underbar kväll:)
image134

vakna i söndags att det var varmt, gick upp, och gick ut och satte mig och lästa en ny bok, samma serie som den förra:) mice kom ut och skrämde mig, lätsades att han va en tafsar turk :P
vi gick och handla frukost, satt och läste tidningen (svensson?) och sen åkte vi till muskö. har vart ute lite, bakat äppelpaj och inte så mycket mer:)

grymt underbar bäst helg:) wiiiiie


därför mina vänner har jag inte hunnit skriva blogg denna helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback