bäst hittills!

jag tror nog det här va det bästa desperate housewifes avsnittet jag sett!! usch vad spännande, usch vad sorgligt! om du missade det så rekomenderar jag starkt att se reprisen på söndag eller ladda ner.
nej vad sorgligt att hon dog, även fast hon va värsta bitchen, försöka sno någonannans man, lite lågt.

några tårar kom det.
image106


det gör mer ont i armen nu än förut=/ roligt.


fan vad jag saknar micke! prata med han idag när jag var ute och gick ( sprang i en halvtimme utan att stanna, bra för mig, kanske inte supersnabbt men men :P), han kommer hem nästan söndag, altså inte den som kommer, utan nästa :(
fast jag har fått jätte fina mess:) gulligt fint.


ska man gå och kolla på christine eller gå och lägga sig och läsa? boken är bra iaf! har kommit in i den nu.
image107                        VS                             image109



blir nog lite både och. kanske kollar på lite kläder på internet också. beror på hur mucket jag inte kan sova. det är rätt svårt nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback