10:st varför? (gnäll och skäll)

varför åkte brook ut ur topmodel för? det va väl onödigt, och att hon åkte ut före henne va ju fan konstigt. eugina eller va fan hon heter är ju helt värdelös, dom klagar på henne alltid, men hon åker aldrig, varför kan man undra?
eller är det någonting med att hon måste va kvar bara för den grejen... hmmm... mångfaldhet kanske?


varför har jag fortfarande ont i armen sedan jag tog sprutan? tanken på att man blivit förgiftad blir starkare:P


varför
hinner man aldrig med det man har tänkt? idag hade jag tänkt att ¤ städa mitt rum ¤ städa huset ¤ ut och springa ¤ göra läxor ¤ söka högskola ¤ köra bil m.m. men vad han jag? städa lite i huset, inte ens mitt rum han jag...


varför är jag hungrig när det inte alls var länge sedan jag åt. jag kanske har "turen" att ha e extra stor magsäck, grattis till mig.


varför måste micke vara så långt bort för? så långt bort i sverige man kan komma, skit abisko. saknar


varför är håkan ännu längre bort för? andra sidan jojrdklotet, man kan faktis inte komma längre bort, eller jo klart om man åker till rymden, men det blir nog inte än iaf.


varför är jag stressad hela tiden, spelar ingen roll om jag har mycket vs lite att göra, känns lika dant iaf. jag fr vlä göra egen anti-stress medicin,  av ekollon och granbarr kanske? eller jästa körsbär, det funkar iaf för emil och griseknoen.


varför är jag så lat?


varför är jag så tråkig?


varför kan jag inte sluta klaga och ha mig, när det finns så mycket att va glad över och glädjas för?, har jag verkligen blivit så självfixerad att jag i vissa stunder inte ser någonannan än mig själv? kan man bli så självkritisk att man bara har tid att leta fel hela tiden så man nästan blir tokig om man inte kommer på "tillräckligt" med fel. ojoj säger ja bara.


nej jag blir verkligen så sur på mig själv, nu får ja väl ta mig faan skärpa mig! sitta och hålla på så här blir inget bättre av. om jag nu är så missnöjd så får jag ju ta tag i det istället för att sitta och klaga.
skärpning!

låter som ett skitzo men det är jag inte. eller ? va? nej nej nej.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback