nyårsafton

idag kom mormor och morfar, altså mimmi och nenne hem till oss:) jag va tvungen å visa hur fint mitt rum är å så har vi gått på lite sightseeing:P  dom hade med sig MASSA med godis, shit vad tjock jag kommer bli!

jag vart lite lessen igår faktis, när du gick å la dig å jag inte hade något att göra... fast så är man ju jordens kinkigaste människa också, eller ibland känns det som det. så jg var förtfarande lite grinig när jag vkna, eller du vakna tidigare än mig så hade du massa musik på så jag inte kunde somna om igen, fast sen innan jag åkte hem med 11 tåget löste det sig:)
jag ka nog helt enkelt inte motstå att kyssa dig!

jag fick ett par jätte fin örhängen av mickes mamma och hennes pojkvän( eller tomten som det stog på paketet) :P , sen fick jag en typ sminkväska med mascara, läpglans och nagellack i :) hon ade tänk på vad jag skule pappa i för färg å allting:P jätte gulligt:)

imorgon skaa vi först käka lite nyårsmat antingen hemma hos mig som vi hade tänkt från början, men nu kommer det redan vara så mågna här så det kanske blir hemma hos sara istället. men det blir iaf jag sara carro å micke som ska käka. sen åker vi nog med halv 9 bussen till haninge lutar det mot til stefan och meek å robin och dom , och då kommer också lisa, frda och yvonne och ansluter sig:) så blir vi en liten skara , väldigt söt skara.

just nu har jag precis suttigt vid datan och jobbat lite på blomsterbinderier, för vi ska kunna typ 60 snittblommor eller hur måga det nu var, så jag har letat upp en bild på alla dom som jag skrivit ut så jag bara har bilderna, då fuskar ma inte å kollar på vad blomman heter. kanske funkar bra?


jag tror det spökar för lampan blinkar hela tiden:S den blinkar alltid om ma säger något som har med spökies att göra. scary

jag kollade på en sida igår om vad man har för BMI, (om den nu stämde det vet man aldirg) jag prova nu, och för tilfället hade jag BMI 20.9 . men eftersom min vikt inte är av dom stabilaste, så brukar det skifta lite, men just nu väger jag 61, när jag kom hem för några timmar sen vägde jag 60, så det pendlar lite. men någonstanns mellan 60-65 iaf. och jag är fortfarande 171 cm lång, det är stabilt iaf:P
http://www.markazits.com/diet/bmi.php heter sidan jag kollade iallafall. så hur troligt det är kan du ju kolla själv. för å va underviktigt måste jag väga 55 kg(BMI 19.) å för å va överviktigt måste jag väga 76 kg (BMI 26.) , och för å få fetma måsa jag väga 88 kg(BMI 30.1) . du kanske tycker jag e knäpp som skriver det här, men jaa, det är jag:)

usch lampan blinkar hela tiden:S

nej jag tror inte du bryr dig, vet?


jag tror jag ska gå å små snutta på lite av godiset tihi:) sen kommer mike the gud och gör ett besök:)




puss å knull




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback